poniedziałek, 28 stycznia 2013

herbatka i do przodu ♥








Jakoś nie mam ochoty na blogowanie, ale nieee . nie poddam się od razu już 3 lata prowadze tego bloga ( możecie sprawdzić to wchodząc na mój profil, stare notki pousuwałam, ponieważ nie nadawały się na zostawienie haha ^^), a 14 lutego minie ogólnie 6 lat mojego blogownia Jak na moje prawie 15 lat to niezła liczba ^^ .
Ogólnie powiem, że wiosna na pewno zmobilizuje mnie do pisania notek, ponieważ, gdy robi się ciepło   humor mam wspaniały i chcę się ze wszystkimi nim dzielić ;3 .
 Sobota, była fajna, chociaż myślałam, że nie wrócę do domu z tego mrozu... Herbata na starówce  załatwiła problem .





.. w sobotę Dominika pozowała mi do zdjęć ;) .

Oceny praktycznie wystawione, trzeba sie starać na następne półrocze, bo będzie cienko ;D. 
 Jak miną ferie ( zaczynają się 11.02), to znaczy, że do wiosny już tylko krok, awh. Ferie będą genialne, a po feriach będzie już tylko fajniej ^^ ! 



*-* 

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)