poniedziałek, 7 stycznia 2013

a przyszłość zostawiam na potem .

Mam coraz mniej planów na przyszlość.. wy też ?
Myślałam, że profilem, który wybiorę w liceum będzie mat-fiz, jednak co to tego już nie jestem tak pewna ( jeśli nie zaliczę jednego sprawdzianu z fizyki, na półrocze wypadnie mi 1 :DD )
.. nie mogę odnaleźć tego, w czym jestem dobra . Czy tylko ja tak mam ? nie . Spotkałam się z wieloma takimi osobami, jednak te osoby powinny już dawno podjąć decyzję .
Dzisiaj to zostawiam, mam jeszcze trochę czasu :) .


zdjęcie zainspirowane moją mega wymiętą koszulą po powrocie do domu ;3

....
jednego dnia nie potrafimy od siebie odejść, a drugiego dnia staramy się nie zetknąć wzrokiem unikając wspomnień
....
taka moja "poezja" . so true ..




trzymacie się i wykorzystajcie jutrzejszy dzień jak najlepiej !  .. nie to co ja dzisiaj x.x !

xoxo

3 komentarze:

  1. Też mam co raz mniej planów na przyszłość...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też kompletnie nie wiedziałam co wybrać, ostatecznie wybrałam profil europejski i teraz w ogóle tego nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak mam , także się nie martw :)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)