poniedziałek, 28 stycznia 2013

herbatka i do przodu ♥








Jakoś nie mam ochoty na blogowanie, ale nieee . nie poddam się od razu już 3 lata prowadze tego bloga ( możecie sprawdzić to wchodząc na mój profil, stare notki pousuwałam, ponieważ nie nadawały się na zostawienie haha ^^), a 14 lutego minie ogólnie 6 lat mojego blogownia Jak na moje prawie 15 lat to niezła liczba ^^ .
Ogólnie powiem, że wiosna na pewno zmobilizuje mnie do pisania notek, ponieważ, gdy robi się ciepło   humor mam wspaniały i chcę się ze wszystkimi nim dzielić ;3 .
 Sobota, była fajna, chociaż myślałam, że nie wrócę do domu z tego mrozu... Herbata na starówce  załatwiła problem .





.. w sobotę Dominika pozowała mi do zdjęć ;) .

Oceny praktycznie wystawione, trzeba sie starać na następne półrocze, bo będzie cienko ;D. 
 Jak miną ferie ( zaczynają się 11.02), to znaczy, że do wiosny już tylko krok, awh. Ferie będą genialne, a po feriach będzie już tylko fajniej ^^ ! 



*-* 

xoxo

czwartek, 24 stycznia 2013

okulista ?


W szkole ok, to mierzenie ciśnienia na biologii i bieganie haha !

Wczoraj miałam wybitnie zły dzień, dziś jest lepiej. Dużo lepiej ^^ . Jedynie humor poprawił mi Arsenal 5-1 ! ♥♥ 
Ten tydzień już mija, w sobotę najprawdopodobniej zdjęcia, pewnie na konkurs ;) .. musze wymyśleć plan a, b i c w razie jakby nie wypaliło *-* .. po prostu stęskniłam się za robieniem zdjęć
Ferie będą cieeekawe ♥♥ !


A, no tak. Byłam dzisiaj u okulisty i będę nosić okulary :DD ! Na szczęście nie na stałe, bo zaczynałabym mieć coś przeciwko ;> .. W takich okolicznościach wcale mi nie przeszkadzają :P . Nawet chciałabym je nareszcie wybrać *-* .. Takie, żeby aż chciało się je założyć haha ♥ 




Oczywiście pierwsi będziecie mogli liczyć na zdjęcie w okularach, haha :D !

A teraz piosenka, którą cały czas nucę i nie mogę przestać jej słuchać ..



Lecę ogarniać lekcje !  

xoxo


poniedziałek, 21 stycznia 2013

&(*NDA&asfa54#

Musze ogarnąć dzisiejszy dzień ;3
średnia prawdopodobnie 3.9
trochę problemów
lajtowy wtorek



i z serii rysunkowe-kamerkowe *-* ... 



xoxo ♥

niedziela, 20 stycznia 2013

I cry .

Chce mi się płakać. To chyba nadmiar wspomnień i kawałki Flo Ridy przypominające wakacje .. To płacz ze wzruszenia :) . Najlepsza rzecz w życiu ! ♥ 
te uczucia .. wspominając dni ze zdjęć, czuję jeszcze tą pogodę. Jakbym tam była w tej chwili !
Zmieniłam się. Z wyglądu i z charakteru. Na charakter wpłynęli ludzie, z którymi się zadaję, czy też zadawałam, chwile w życiu. Często jestem z siebie dumna, ponieważ walczę do końca i nie jestem już tak łatwowierna jak kiedyś, jednak mnóstwo cech się we mnie zachowało :) .

Chciałabym, żeby po wtorku (ew. środzie ) przyszedł weekend ♥ 




xoxo

środa, 16 stycznia 2013

moje cudeńko ♥

.. nareszcie jest klubowa koszulka ! ♥ zostało mi tylko skakać z radości i włożyć ją na mecz ..!! ♥
Dzisiaj wiele się działo, nawet w szkole. Jednak w szkole bez szału .
Prezent dla Zuzieła ♥ jest.
Pogoda strasznie dziwna - zła .
Piątek i sobota zapowiadają się niesamowicie ciekawie ♥
Wyliczyłam, że na półrocze średnia z moich ocen to 4.2 ale zobaczymy jeszcze  ; >> .. a wam jaka średnia wypada ? :D



zdjęcie z wczoraj ;> 


.. i z dzisiaj ;> yummy ♥

Lecę odrabiac lekcje, żeby zdążyć na mecz ^^ 

xoxo





niedziela, 13 stycznia 2013

kolejna niedziela roku

.. minęła bardzo szybko spędzona na lecistwie. Byli goście, obejrzałam mecz (ygh ..), chciałam gdzieś wyjść, no ale jakoś wszystko ułożyło się tak, że nie wyszło . Jest mi bardzo miło, że sporo osób docenia, ile wkładam czasu i serca w obmyślanie pomysłów na zdjęcia. To takie miłe być docenionym !
Jutro nie idę do szkoły, znowu jadę do Lublina .. jednak są jakieś plusy !
Oceny pozostają pod znakiem zapytania, a już szczególnie fizyka .

zdjęcia z dzisiaj :




xoxo

sobota, 12 stycznia 2013

wyczekuję ferii ♥

Czas leci tak strasznie szybko.
Mam sporo wolnego czasu, jednak nie mam czasu na napisanie notki na bloga. Jakoś nie potrafię dzisiaj czegoś sensownego skleić. Może dlatego, że na dole gra głośno radio, a u mnie w pokoju Bonson, B.R.O i Huczuhucz ;).

 Ok, zamknełam drzwi.


'.. Brak mi slów poza jednym - dlaczego?' .. ♥

 Nie wierzę, że jest już tak późńo i zaraz trzeba iśc spać. To chyba dlatego, że wczoraj (/dzisiaj bo po 24 ^^) wrócilam po 5, a zasnełam o 7 .. obudziłam sie o 13. Kreci mi się w glowie *-* . Mam nadzieję, że jutro będzie lepiej, chociaż dzień jakoś sie nie zapowiada fascynujaco ;)
 Wczoraj było genialnie, czas nam tak szybko zleciał ;o .. !



Macie juz ferie, czy wyczekujecie ich tak jak ja ♥ ?



dobranoc ;3 !

xoxo

poniedziałek, 7 stycznia 2013

a przyszłość zostawiam na potem .

Mam coraz mniej planów na przyszlość.. wy też ?
Myślałam, że profilem, który wybiorę w liceum będzie mat-fiz, jednak co to tego już nie jestem tak pewna ( jeśli nie zaliczę jednego sprawdzianu z fizyki, na półrocze wypadnie mi 1 :DD )
.. nie mogę odnaleźć tego, w czym jestem dobra . Czy tylko ja tak mam ? nie . Spotkałam się z wieloma takimi osobami, jednak te osoby powinny już dawno podjąć decyzję .
Dzisiaj to zostawiam, mam jeszcze trochę czasu :) .


zdjęcie zainspirowane moją mega wymiętą koszulą po powrocie do domu ;3

....
jednego dnia nie potrafimy od siebie odejść, a drugiego dnia staramy się nie zetknąć wzrokiem unikając wspomnień
....
taka moja "poezja" . so true ..




trzymacie się i wykorzystajcie jutrzejszy dzień jak najlepiej !  .. nie to co ja dzisiaj x.x !

xoxo

niedziela, 6 stycznia 2013

najbardziej leniwa niedziela w tym roku :)

Dzisiaj cały dzień w domu... tak bardziej rodzinnie. Robienie pizzy .. ja oglądałam mecz .. i zaraz trzeba się będzie uczyć -.- . Mam dość szkoły. Przez przerwę świąteczną całkowicie się od niej odzwyczaiłam i każdy dzień w szkole wydaje mi się ciągnąć w nieskończoność, chociaż po przerwie byłam w niej 2 razy ;).
Co do "tej rzeczy" z poprzedniego postu jakoś myślę ( kojarząc co może wam się spodobać), że specjalnie was nie zachwycę, jednak to spełnienie jednego z moich marzeń ♥.


moje ulubione cukierki ♥ :D 


Angry Birds - moja ulubiona gra koło godziny 1-2 w nocy ^^ .


trzymajcie się ;3

xoxo

sobota, 5 stycznia 2013

już mi ciepło.

Dzisiaj wolę zostać w domu, wstałam o 12 - jestem dzisiaj wielkim leniuchem ! Szkoda mi soboty, no ale cóż .. nie mam jakoś nastroju się gdzieś wybierać ^^ . Wolę posiedzieć przy grzejniku z ciepłą herbatką , oglądać stare zdjęcia .. może obejrzę jakiś film ;> . Pretty Little Liars obejrzałam już jakiś czas temu ostatni odcinek jaki był wstawiony i czekam na 09.01 na kolejny ;3 .
Wczoraj zrobiłam przelew na spełnienie kolejnego z moich marzeń awh ! za jakieś 2-3 tygodnie pewnie "to coś" pojawi się na blogu :)).



trzymajcie się kochani ;3 !

xoxo

wtorek, 1 stycznia 2013

podsumowanie 2012

Sylwester się udał :)), oby ten rok był jeszcze lepszy jak poprzedni ♥ !
Lecę na mecz ;3 .


xoxo