niedziela, 9 grudnia 2012

wszystko po kolei ..

Na mikołajki dostałam od Asieła zestawik do fondue.
Piątek z Asieł, 'biznesem', wygłupianiem się, tańczeniem, rozmawianiem leżąc na poduszkach i herbatką . Idealny zimowy wieczór !
Wczoraj zdjęcia z Asieł ! zimno .

A teraz hymm .. wszystko się wali po kolei, no chyba, że mi się wydaje. Nie, tak jest .
Uchodzi ze mnie wszelka determinacja, nie chce mi się świąt .. bo po co ?
Jedynie humor podtrzymuje mi Arsenal, zdjęcia, Lana del Rey, wspomnienia i Pretty Little Liars .. chyba nic więcej .
Mam nadzieję, że wszystko jak najszybciej się ułoży, ale nie obiecuje, że nic się nie zmieni. Będę próbowała zmienić wszystko, z czym nie potrafię już żyć .


i z 'sobotniej sesji' Asieł 



xoxo



1 komentarz:

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)