poniedziałek, 17 grudnia 2012

uśmiech musi być ! ♥

Zdjęcia przestały być kolorowe i pisanie jakieś inne ..
Nawet nie wiecie jak wielki pogoda ma na mnie wpływ ^^ .
Wszystko raczej się ulożyło, jest dobrze :D ! Nie umiem się długo obrażać, nigdy nie umiałam. Często okazuje się do zaletą :D !
Zrobiłam listę 'must have' i postaram się wzbogacić trochę w tym tygodniu moją szafę , bo dawno kupowałam ubrania ;o .
Zachcialo mi się trenować na dworzę piłkę nożną w zimie :D
Sylwester w trakcie planowania , wam też tak szybko czas leci ? ;o

jak patrzę na posty np. z wakacji to czasem siebie nie poznaję ;o ...


"marry me ? " hahaha :D COYG ! ♥ 



niech ktoś mi da tak duuzo skittlesów ♥♥ !

xoxo

1 komentarz:

  1. ja muszę poczekać do 24 grudnia by móc wzbogacić swoją szafę o kilka nowych ubrań :D

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)