niedziela, 30 grudnia 2012

rok dobiega końca .

W niesamowicie szybkim tempie kończymy rok. Jednak gdy tak powspominam, to wcale nie był taki krótki ^^. Strasznie dużo się działo, sporo się zmieniło, korzystałam z wolnego czasu ile mogłam :). Z wielkim przekonaniem mogę stwierdzić, że jestem "życiowo mądrzejsza" :D .
Plany na Sylwestra są, ale jakieś trochę niekonkretne ;). Miejmy nadzieję, że będzie suuper ;> .
Wczoraj było genialnie, hahah . Wariaci :D.
Muszę się nareszcie nauczyć jeździć na łyżwach (chociaż niezbyt mnie ciągnie xd ) i chyba znalazłam już nauczycieli xd !
Czas powoli zakładać folder "zdjęcia 2013" i chyba zostalo mi życzyć wam udanego Sylwestra i spełnienia marzeń w nowym roku !



- uwielbiam tak spędzać czas, gdy robi się ciemno





jutro tez postaram sie napisać ; >
Lecę się szykować, jedziemy na zakupy ;p ..


xoxo

3 komentarze:

  1. rok 2012 byl dla mnie najgorszym rokiem w zyciu chyba o.o

    OdpowiedzUsuń
  2. Happy New Year ;)

    P.S - Obserwuję i liczę na rewanż http://wykrzycz-mi-szeptem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)