sobota, 15 grudnia 2012

potrzebuję czasu .


ostatnio jakoś psychicznie nie daję rady .
staram się wszystko po kolei ogarnąć, dlatego jakoś dawno pisałam .
do tego doszły testy, choroba i kilka innych spraw ..
jak zwykle świąt jeszcze niestety nie czuję . ledwo co czuję zimę, czyżby "zimna jesień" mój umysł ogranicza się jak na razie jedynie do tego .
plany rozsypują mi się w rękach lub w głowie, gdzie czekają na pokuładanie.
na wielu rzeczach mi zależy .. musze zrobić coś w kierunku, żeby wszystko było dobrze .
postaram się pisać częściej i myślę, że tak też sie stanie ;) .
za trochę musze brać się za przedświąteczne porządki, chociaż wolę pooglądać film :) .





xoxo



4 komentarze:

  1. Też tak mam, nie przejmuj się ;) Głowa do góry ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez nie czuje jeszcze jakos zimy i tego,ze beda juz świeta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh skąd ja to znam...?

    Zapraszam do siebie!

    A.

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)