niedziela, 2 grudnia 2012

coś co lubię

fotografia .
dająca mi radość, odzwierciedlająca uczucia, pomagająca mi odnaleźć pewność siebie .
Nawet nie wiecie ile radości daje mi to, że ludziom podoba się to, co wynika z tego, co lubię . fotografii .
Z wieloma rzeczami dotyczącym fotografii mam do czynienia nie od dziś, jednak z lustrzanką przez bardzo krótki czas  . Dzisiejszy dzień przyniósł mi nowe wyzwania, ponieważ nie ograniczam się do samego "pstrykania zdjęć", staram się podpowiedzieć pozującym osobom ubiór i wybieram póki co miejsce ;). Jednak to dopiero początek, pewnie wiele rzeczy się zmieni. Miejmy nadzieję, że przez tą "zabawę" zyskam chociaż troszkę doświadczenia, a ludzie zdjęcia trochę odchodzące od normalnych ^^ .
Nie wiem co dalej, wiem jedynie, że będzie coraz ciekawiej !



Zachęcam do lajkowania strony *klik* , z góry dziękuję, naprawdę mi to pomaga !

xoxo


3 komentarze:

  1. Rewelacyjnie wyglądasz!!!
    Pozdrawiam;*
    Obserwujemy?;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)