niedziela, 30 grudnia 2012

rok dobiega końca .

W niesamowicie szybkim tempie kończymy rok. Jednak gdy tak powspominam, to wcale nie był taki krótki ^^. Strasznie dużo się działo, sporo się zmieniło, korzystałam z wolnego czasu ile mogłam :). Z wielkim przekonaniem mogę stwierdzić, że jestem "życiowo mądrzejsza" :D .
Plany na Sylwestra są, ale jakieś trochę niekonkretne ;). Miejmy nadzieję, że będzie suuper ;> .
Wczoraj było genialnie, hahah . Wariaci :D.
Muszę się nareszcie nauczyć jeździć na łyżwach (chociaż niezbyt mnie ciągnie xd ) i chyba znalazłam już nauczycieli xd !
Czas powoli zakładać folder "zdjęcia 2013" i chyba zostalo mi życzyć wam udanego Sylwestra i spełnienia marzeń w nowym roku !



- uwielbiam tak spędzać czas, gdy robi się ciemno





jutro tez postaram sie napisać ; >
Lecę się szykować, jedziemy na zakupy ;p ..


xoxo

czwartek, 27 grudnia 2012

i po świętach .

Jak zwykle zleciało bardzo szybko . Mnóstwo czasu dla rodziny ... i pierniczków ♥ .
Ze średnią szybkością szykuję podsumowanie tego roku .. Wiem jak może wyglądać przyszły rok, a na ten Sylwester konkretnych planów nie ma - jak zwykle .
Dzisiaj odebrałam świąteczną kartkę, takie małe a cieszy :) .. Z chęcią odeślę jakąś pocztówkę lub może coś większego ;P .
Dwa prezenty od rodziców na gwiazdkę jak i jeden na mikołaja niesamowicie mnie zaskoczyły ;o, nie zostało mi nic innego jak powiedzenie "wow", dziękowanie i skakanie z radości ;D .
Dzisiejszy dzień spędziłam trochę na sprzątaniu, a przez resztę będę się nudzić z herbatką ♥ i prezentami haha ^^ !



trzymajcie się ♥

xoxo

sobota, 22 grudnia 2012

przedświątecznie .

Czuć nareszcie te święta i to bardzo !
Sprzątanie dało o sobie znać :D ..
Wigilia klasowa udana, ale było strasznie krótko ;c .
Jasełka też się udały, tak myślę ^^ .

Przygotowania, dużo przygotowań .


z Asiełem i Justynką


z Pauliną przed jasełkami haha ^^ 


z Aśką - koleżanką z ławki ahahahahaha :D



no i czas najwyższy żebym złożyła wam życzenia ^^ 

Życzę wam jak najweselszych, rodzinnych świąt, masy prezentów, dużo wzajemnej życzliwości, genialnego Sylwestra ! A w nowym roku dużo miłości, niesamowitych wspomnień, spełnionych marzeń, jak najlepiej wykorzystanych chwil, wiele szaleństw, coraz więcej doświadczenia w waszym hobby, wyrozumiałych przyjaciół i tyle nauki i pracy, żebyście nigdy nie narzekali ^^ ! 

Chciałam wam też podziękować - w szczególności obserwatorom i osobom, które wpadają tu długi czas .. jesteście najlepsi !


xoxo

czwartek, 20 grudnia 2012

coraz bliżej .

We wtorek pizza z gimbusami ♥♥ ahahahaha wioska ♥
w środę jakieś mocne teksty i sprzątanie w domu ;d ..
A dzisiaj zdecydowanie opłacało się nie iść do szkoły ;D ! kupiłam kilka drobiazgów do pokoju, po czym zrobiłam malutkie 'przemeblowanie' ! wstąpiłam też do sh ! ( "relacja" z zakupów niżej :D) upiekłam pierniczki na jutrzejszą klasową wigilię ♥ sprzątałam i mam jeszcze wiele rzeczy do zrobienia ;D .. no chyba, że to wyolbrzymiam ^^ !
Nie wiem jak jutrzejsze jasełka się udadzą, były dwie próby. Nie zależy mi, nie mam ochoty .
Nareszcie poczułam święta ♥ !


torebka, bluzka, 4 swetry, płaszcz i koszula :) 



xoxo

poniedziałek, 17 grudnia 2012

uśmiech musi być ! ♥

Zdjęcia przestały być kolorowe i pisanie jakieś inne ..
Nawet nie wiecie jak wielki pogoda ma na mnie wpływ ^^ .
Wszystko raczej się ulożyło, jest dobrze :D ! Nie umiem się długo obrażać, nigdy nie umiałam. Często okazuje się do zaletą :D !
Zrobiłam listę 'must have' i postaram się wzbogacić trochę w tym tygodniu moją szafę , bo dawno kupowałam ubrania ;o .
Zachcialo mi się trenować na dworzę piłkę nożną w zimie :D
Sylwester w trakcie planowania , wam też tak szybko czas leci ? ;o

jak patrzę na posty np. z wakacji to czasem siebie nie poznaję ;o ...


"marry me ? " hahaha :D COYG ! ♥ 



niech ktoś mi da tak duuzo skittlesów ♥♥ !

xoxo

sobota, 15 grudnia 2012

potrzebuję czasu .


ostatnio jakoś psychicznie nie daję rady .
staram się wszystko po kolei ogarnąć, dlatego jakoś dawno pisałam .
do tego doszły testy, choroba i kilka innych spraw ..
jak zwykle świąt jeszcze niestety nie czuję . ledwo co czuję zimę, czyżby "zimna jesień" mój umysł ogranicza się jak na razie jedynie do tego .
plany rozsypują mi się w rękach lub w głowie, gdzie czekają na pokuładanie.
na wielu rzeczach mi zależy .. musze zrobić coś w kierunku, żeby wszystko było dobrze .
postaram się pisać częściej i myślę, że tak też sie stanie ;) .
za trochę musze brać się za przedświąteczne porządki, chociaż wolę pooglądać film :) .





xoxo



niedziela, 9 grudnia 2012

wszystko po kolei ..

Na mikołajki dostałam od Asieła zestawik do fondue.
Piątek z Asieł, 'biznesem', wygłupianiem się, tańczeniem, rozmawianiem leżąc na poduszkach i herbatką . Idealny zimowy wieczór !
Wczoraj zdjęcia z Asieł ! zimno .

A teraz hymm .. wszystko się wali po kolei, no chyba, że mi się wydaje. Nie, tak jest .
Uchodzi ze mnie wszelka determinacja, nie chce mi się świąt .. bo po co ?
Jedynie humor podtrzymuje mi Arsenal, zdjęcia, Lana del Rey, wspomnienia i Pretty Little Liars .. chyba nic więcej .
Mam nadzieję, że wszystko jak najszybciej się ułoży, ale nie obiecuje, że nic się nie zmieni. Będę próbowała zmienić wszystko, z czym nie potrafię już żyć .


i z 'sobotniej sesji' Asieł 



xoxo



środa, 5 grudnia 2012

jutro mikołajki

święta coraz bliżej, trzeba pomagać innym . dlatego też wybrałam się dziś z Danielem po prezent mikołajkowy dla Kasi :D , fajnie bylo haha ^^ ! Wstąpiliśmy po kochane Dumle ♥ i można bylo dzisiaj spotkac masę znajomych *-* . Prezenty załatwione z wielką przyjemnością ^^ .
Rano w szkole ciekawie, no i cały dzień można zaliczyć do tych spoko ;D .



Sporo się dzisiaj działo, no ale niestety nie wzbogacę bloga o te wydarzenia :D . Zapiszę to w pamiętniku ;p !

Życzę wam miłych mikołajek, wspaniałych prezentów, masę uśmiechu nie tylko tych dostających prezenty od was :) ..

xoxo

niedziela, 2 grudnia 2012

coś co lubię

fotografia .
dająca mi radość, odzwierciedlająca uczucia, pomagająca mi odnaleźć pewność siebie .
Nawet nie wiecie ile radości daje mi to, że ludziom podoba się to, co wynika z tego, co lubię . fotografii .
Z wieloma rzeczami dotyczącym fotografii mam do czynienia nie od dziś, jednak z lustrzanką przez bardzo krótki czas  . Dzisiejszy dzień przyniósł mi nowe wyzwania, ponieważ nie ograniczam się do samego "pstrykania zdjęć", staram się podpowiedzieć pozującym osobom ubiór i wybieram póki co miejsce ;). Jednak to dopiero początek, pewnie wiele rzeczy się zmieni. Miejmy nadzieję, że przez tą "zabawę" zyskam chociaż troszkę doświadczenia, a ludzie zdjęcia trochę odchodzące od normalnych ^^ .
Nie wiem co dalej, wiem jedynie, że będzie coraz ciekawiej !



Zachęcam do lajkowania strony *klik* , z góry dziękuję, naprawdę mi to pomaga !

xoxo