wtorek, 20 listopada 2012

zęby bolą

nie pytajcie, czy bolą - to oczywiste !
Jednak zdążyłam się jakoś przyzwyczić i boli coraz to mniej ^^ . Wpadłam dzisiaj z Zuziełem ;* po płytę Lany ♥♥ , a potem chodziłyśmy po starym mieście ;D .
Zobaczyłam dzisiaj w szkole słodkiego chłopczyka z bluzą Arsenalu i przybiłam z nim piątkę, jaram się
*-* hahahaha :D 
jejuniu, ale kręci mi się w głowie .
 a ten czas tak szybko leci ;o , nie nadążam już całkiem ;p .




jejciuu, trzeba odbrabiać lekcje ... 
.. ahahaha, nigdy nie zapomnę usprawiedliwienia napisanego przez moją mamę z dnia wagarów haha ^^ : " .. z powodu złej kondycji psychicznej" hahahahaha :D



was też już tak konkretnie dobija ta szkoła ? ;d

xoxo

3 komentarze:

  1. o własnie ten czas .. za szybko . No,ale będziesz miała proste ząbki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaa parat...
    nie zazdroszczę

    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)