poniedziałek, 5 listopada 2012

o swoje

zdecydowanie nie da się robić optymistycznych zdjęć przy takiej pogodzie .
Czekam . Czekam, aż słońce postanowi wyjść, zaświecić chociaż na te parę minut, dać nadzieję, że w końcu będzie lepiej :) .
Nie jest źle , nie narzekam . Humor co chwilę inny . Płakałam do monitora, wściekałam się do monitora, aż nareszcie na mojej twarzy mimowolnie pojawił się najszczerszy uśmiech ;) . Tak, ta jedna osoba nadal przywraca mi humor, czy tego chce, czy nie ;p .
Rozmyślałam dzisiaj wiele o przyszłości, że nie mam nawet pomysłu na siebie *-* . Ale po dłuższym przeanalizowaniu, stwierdziłam, że do czegoś jednak się nadaję. Nie był to nowy pomysł ^^ ...

Kakao, któro oczywiście nieraz będzie mi towarzyszyło w zimie



pamiętajcie : zawsze brońcie tego, w co wierzycie i co jest dla was ważne !



xoxo

2 komentarze:

  1. mniam ♥ jak ja lubię kakao :3

    OdpowiedzUsuń
  2. MMmm ale pycha ;) To prawda zgadzam się z twoimi słowami na końcu! tak trzymać ;)


    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)