czwartek, 8 listopada 2012

nie panuję nad teraźniejszością

i tematy postów zaczęły coś znaczyć .
Po chandrze co dzień nachodzi mnie coś takiego, co zmusza mnie do napisania tak, nie inaczej . Jak nie ja .
Niesamowicie nie chce mi się iść do szkoły ! na szczęście PIĄTUNIO
A teraźniejszość mija jak chce. Staram się jakoś zorganizować czas, powiem, że jakoś mi wychodzi, ale marnuję czas, nie wiedząc, co tak naprawdę dalej .
Mam dzisiaj w głowie mase myśli, ale szybko się dekoncentruje, dlatego z trudnością idzie mi pisanie ;D .
Mam nadzieję, że jutro zrobię to, co mam w planach zrobić *-* .

strój z dzisiaj ( niestety nie było możliwości, żeby zrobić zdjęcia w plenerze ;p ) :


źle wpuszczona bluzka, powodująca złudzenie grubego brzucha ahahahahahahhaha jaram się .


♥♥♥♥

xoxo


2 komentarze:

  1. Podobnie jak Ty, mam wrażenie marnowanego czasu. Mimo tego, że codziennie tworzę coś nowego. Wciąż mało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna koszulka! Ze spódniczką zgrały się perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)