czwartek, 15 listopada 2012

jutro będzie ciekawie.

być może to przez dzisiejsze śliczne niebo i pięknie świecące słońce ..
w szkole zleciało szybko, jestem szczęśliwa .. !
Wróciłam jakieś 20 min temu od orto i zdjął mi "metal" z szóstek ^^ . A pojutrze ściąganie aparatu ;D !
Musze zrobić jak najwięcej zdjęć, bo ja się chyba tam popłaczę ;p ( tak jak ponad dwa lata temu, gdy dowiedziałam się, że będę musiała nosić :) ) ... będę tęsknić za metalem jak normalny człowiek . tsa :d

Przed chwilą zamówiłam w empiku płytę Lany del Rey ♥♥, chciałabym odebrać ją w sobotę ^^ .

jejciu jejciu jejciu 
jest mi strasznie wesoło xd , w dodatku jutro ten piątek ;p ..
Oglądaliście wczoraj mecz Polska - Urugwaj :> ? Ja poza oglądaniem głosowałam przed meczem na piłkarzy tego własnie meczu . Mierzejewski Obraniak i Grosicki :)) .






lecę odrabiać lekcje ;33

xoxo

7 komentarzy:

  1. Śliczna bluzka na ostatnim zdjęciu ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcie a piosenka mi się bardzo spodobała . :>
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili. :>

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha po ściągnięciu aparatu nie mogłam się przyzwyczaić do swoich zębów, wydawały mi się takie... wielkie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście. zawsze oglądam mecze. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdj jest świetne ! ^^

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)