sobota, 24 listopada 2012

bo kiedyś musi wyjść słońce

Ten tydzień zdecydowanie był dla mnie jednym z tych cięższych .. nic mi nie szło, wszystko się psuło .. nie mówię tu już nawet o rzeczach materialnych ;) . Mam nadzieję, że przyszły tydzień będzie lepszy ;) .
Jednak ten dzień był perfekcyjnie 'dopracowany' i raczej nie mam do niego zastrzeżeń . Szczególnie, że "przyniósł" nowy nabytek - Piękniutki Nikon D3100 - nieidealny, lecz nowy, cały nasz i jest jak spełnienie marzeń ! nie mogę w to uwierzyć tak bardzo, że no.. nie wiem haha ^^ . Z niecierpliwością czekam na naładowanie akumulatora i zaczynamy zabawę ;D .

Jak dla mnie najlepsze zdjęcie z piątkowej sesji ( w tamtym tygodniu) ^^ :


no i Nikon


No i pizza z Kasiełem Ulą ^^

Dobranoc !

xoxo 

2 komentarze:

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)