sobota, 20 października 2012

paczki paczki paczki

jest po 24, więc wpadłam tu na chwilę ;))
Dzisiejszy dzień mega dziwny, z jednej strony zachęca do daleszego życia ( haha), a z drugiej zniechęca .
Gdy tylko zaczynam o tym wszystkim mysleć, gdzieś gubię sens tego wszystkiego ... i dochodze do wniosku, że często żyję z dnia na dzień, niedobrze niedobrze .
.. Ogółem ten tydzień nie wniósł najlepszych rzeczy do mojego życia ;)

Dzisiejszym postem chciałam wam pokazać tak jakby zwiastun, że do mojej szafy doszło kilka rzeczy i niedługo je pokażę ;) . Muszą wam wystarczyć jedynie zdjęcia paczek jak na ta chwilę :>


tak tak, wiem - bardzo ciekawe :D

jestem z tych rzeczy strasznie zadowolona, więc być może zobaczycie je w outficie ^^ !

jutro nie mogę iść na koncert, na który miałam nadzieję pójść ;c .. więc sobotę mam wolną bo plany odeszły lub zmieniły termin tak jakby ;pp ... może wybiorę się do sh ? :>  

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)