sobota, 27 października 2012

dwa dni zleciały .

.. zleciały bardzo szybko .
w czwartek dyskoteka, nie wiem co o niej myśleć .. halloween'owa - tak, zakończyła się w ten straszniejszy sposób .. a wcześniej było nawet fajnie ;)) .
Tydzień zleciał tak szybko, że nie mogłam uwierzyć, że nastał piątek . W szkole jakoś tak inaczej .. coś się zmieniło ? być może .. ale nie mogę powiedzieć, że było smutno, bo nie było ;) . Wieczorem noc zakupów .. co kupiłam widać na zdjęciu niżej ;) ..


 kolejny ciepły sweterek , ciepluuuuuusia czapka i  buty - coś na kształt sztybletów ;D .
Mam nadzieję, że upatrzę sobie moją wymarzoną kurtkę w tańszej wersji ..
Chyba trzeba wyciągać już wszystkie ciepłe : szaliki, czapki, kurtki, płaszcze, buty i rękawiczki na wierzch ;D .. Pogoda chyba nie zamierza nam pokazać się od strony powyżej +15˚C :D

Już mam przed oczami DIY ;D i tylko muszę sprzedać kilka rzeczy, by zdobyć trochę kasy na realizację i zostawić trochę pieniędzy na listopad lub grudzien ;p .


.. ja z Asiełem przed dyskoteką w czwartek ;D .

Lecę, za 40 minut meczyk ;D GO ARSENAL !


hahaha

xoxo


4 komentarze:

  1. Widzę, że na jesień i zimę jesteś już obkupiona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały sweterek ;d w ogóle wszystko, ale uwielbiam swetry ;)
    co takiego zamierzasz majstrować z DIY?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam w planach kupic sobie jakiś mega cieplutki sweterek;p

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)