sobota, 13 października 2012

copycats ? ;>

Powinnam kiedyś umieścić tutaj blogi, które są moim 'zainspirowane' haha ;D . Cieszę się, że niektórym się mój blog podoba, ale no jejciu, ale żeby aż nazwę ściągać ? :) kochani, to widać ;) . Przypomnę, że blog służy do tego, żeby odzwierciedlał to, jacy jesteśmy w środku i pozwalał nas właśnie od tej strony poznać, a nie skopiowaną wersję innego bloga :) .
Nie chcę tutaj na nikogo najeżdżać, tylko powiedzieć, że to jest przykre ;) .

Dzisiaj postanowiłam pomyśleć, czego mi w szafie brakuje .. i pierwsze co mi przyszło do głowy : nie mam klasycznych dżinsów ! ;o
No i po kilku dniach zdobyłam 2 pary i legginsy je przypominające hah ^^ . Zdobylam je w sh :pp !


awh zdecydowanie marnuję ten weekend .

wy też czujecie święta ?

xoxo

2 komentarze:

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)