wtorek, 2 października 2012

biżuteria i chwila o przyszlości

October, please be good to me .  
Postanowiłam, że znowu będę pisać normalne tytuły, które nie będą w formie dat jak do tej pory ;D . Myślę, że to krok w dobrą stronę ^^ . Za każdym razem, gdy tu wchodzę, myslę o mojej przyszłości oraz o tym, żeby bloga pisać serio codziennie, żeby znajdować na to czas .. A widzicie jak mi to zbieranie idzie, nie najgorzej .. ale lepiej zawsze mogłoby być . Napisanie notki zależy głównie od posiadania zdjęcia z danego dnia - zdjęcia są normalnie moim życiem *-* . Bez nich trudno by mi się żyło ;) , uwielbiam wspominać
Kręci mi się strasznie w głowie, uhh, mam nadzieję , że nie zachoruję . Muszę być zdrowa w sobotę :)) , dlaczego ? o tym w innej notce ! :D



pokochałam te kolczyki i naszyjnik ♥♥
Musze znaleźć kogoś chętnego do jesiennych zdjęć .. trzeba kreatywnie spędzić czas :)) .



xoxo

3 komentarze:

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)