niedziela, 30 września 2012

29/09

Nudno to dzisiaj nie było ^^, super się bawiłam :P .
Zdążyłam spotkać koleżankę z ktorą gadałam ze 4 lata temu, spotkać znajomych, trochę pośpiewać z dziewczyanmi haha ^^ , powiedzieć, że mam nadmiar cukru we krwi hahahaha xd, posłuchac na żywo " Ona tańczy dla mnie" :D , poćwiczyć jazdę na bmxie ( jeszcze trochę i będzie może no foot ale taki jeszcze mały hahahah xd ), wywalić się [tak poważniej] 2 razy :P i stłuc kolano (AŁAAAA) :D .. będzie mi pasować do tego wybitego palca ^^ !
szkoda, że nie robilam za wiele zdjęć :c .. ale myślę, że dzisiejszy dzień kolano mi będzie bardzo przypominało przez jakiś czas :D !
 .. o widzę właśnie, że siniaka na drugiej nodze też mam x.x, pozdro ...



jeśli jutro będę miała czas to wstawię może zdjęcia z klasowego dnia chłopaka ^^, a jeśli będzie do tego dobra pogoda to powinien się pokazać outfit :)) !

ała :c ....

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)