poniedziałek, 24 września 2012

24/09

Dobra, mamy jesień .. a ja kocham grubsze swetry, gorącą herbatę i ciepłe światło lampki ♥♥♥ .

Trzeba myśleć nad prezentami dla naszych kochanych chłopaków z klasy haha ^^, trzeba myśleć jakie zrobić muffinki, chociaż Zuzia mi stanowczo kazała zrobić czekoladowe i orzechowe i już czeka na pierwsze z nimi spotkanie, haha ;33 ! Trzeba się uczyć na chemię ! Trzeba przemyśleć nasze 'spotkanie towarzyskie' hahaha :D !
....
Trzeba ogarnąć życie, bo jakoś trochę słabo mi idzie :))

Dzisiaj dwóch nauczycieli poruszyło temat o przyszłości .. a ja niestety nie mam zdecydowanych planów, nie jestem w niczym wybitnie dobra ...albo mi idze dobrze albo mi idzie źle ;) . Jednak są ze dwa kierunki studiów, które mi się marzą .. życie szybko leci, zacznę myśleć ^^ ! A moje wymarzone miejsce na studia jeśli chodzi o Polskę ? Kraków, zdecydowanie . Jednak to nie jest za blisko ;)) ...



.. lubię taki klimat ♥

No i pozdrówki dla Moniki ;*** ! nie wiem co ci dopisać hahahahah, ćymaj się ♥ !

.. trzeba leciec do chemii !

xoxo

2 komentarze:

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)