niedziela, 23 września 2012

23/09

hello autumn !
Piątek na starówce ♥♥♥
Dzisiaj miałam iść do kina .. jednak ograniczyłam się do pójścia kościoła, odrabiania lekcji, oglądania meczu ( ♥ Arsenal 1-1 Man City ) i leżenia *-* .. A ten tydzien zapowiada się ciekawie ;) .
Szkoda, że przejechaliśmy się na jednej osobie (minus ubieglego tygodnia), nic .. i tak tą osobę dosyć mało znam i mnie to niezbyt dotknęło .. Aż mi się przypomniała reakcja pani od angielskiego, gdy na lekcji powiedziałam "Idiots are everywhere" - hahaha, leżę *-* . Juz powoli czuję klimat jesieni, zimno mi w nogi , haha ^^ ! Musze zainwestować w jakąś zdrowszą herbatę niż czarna skoro mam zamiar pić ją częściej niż latem :p .haha ^^





lubię klimat jesieni, ale co dziwne dopadła mnie chyba jesienna chandra, coś okropnego ;) ..

xoxo

2 komentarze:

  1. Ja kocham jesień mimo chłodu - cudny klimat ♥
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie również dopadła jesienna chandra..

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)