czwartek, 20 września 2012

20/09

Dzisiaj jakaś masakra .. wyszłabym gdzieś, a nie siedziała w domu cały dzień ( no poza szkołą oczywiście ..), ale leje .. nie mogę no .
W szkole ok, nieźle .

"Łupy" ze wczoraj ;>> mega jesienne ♥


ciepłe podkolanówki, spódniczka, sweter .. te kolory ♥ 
 
No i zdjęcia z warsztatów :) ...


 

Nie będę uparcie twierdzić, że mam talent do rysowania, bo nie mam .. szczególnie martwej natury .. ale lubię wychodzić z domu, żeby porobić coś innego i poznać nowych ludzi ;) .



Nie wiem czy cokolwiek dzisiaj zdąży poprawić mi humor .. 
chyba nie ;)

..A wy macie już w swojej szafie jakieś nowe sweterki na jesień, czy spodziewacie się jeszcze ciepłej pogody ? ;>

xoxo

4 komentarze:

  1. Pokaż sweter w całości! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już wkrótce, że tak powiem ;>> ! :D

      Usuń
  2. ja nie kupuje swetrów na zimę bo mam ich pełno :D
    teraz poszukuje dość grubej bluzy :)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)