poniedziałek, 17 września 2012

17/09

Dziwny dzień .. nadal kocham moją klasę .. no ale w szkole przeważnie mam dobry humor, bo spotykam ludzi, których lubię ;] .. Ale gdy wracam do domu, to dowiaduję się najwięcej o moim nastawieniu do dnia ... Jak na razie chociaż jedna osoba potrafi mi przywrócić humor ;) .. nawet nie wiedząc o co chodzi .
Jutro nie wybieram się do szkoły, kolejny Lublin tłip, jednak nieco krótszy ;) .. Później dopracowanie prezentów dla dziewczyn i pan kurier ! jeśli przyjdzie paczka to pochwalę się na 100% !

Dziwne rzeczy się działy ( nie tylko wczoraj) ... nie wiem co robić .. gubię się . mam mętlik w głowie, znowu , nie wiem komu się wyżalić ..


.. ja ze startymi kocimi wąsami .. tjaaaa *-* .. jestękotę

jutro będę się jarać jak helikopter w ogniu, tak .  

xoxo

3 komentarze:

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)