wtorek, 11 września 2012

11/09

Oj .. już dzisiaj byłam w szkole . Jest ok, kocham moją klasę ♥, chociaż z niektórymi niekoniecznie się dogaduję, ale w miarę ;) i kocham te przerwy z dziewczynami ♥ !
Jutro historia ... awgh . Jak będzie pytać albo zrobi kartkówkę to ja nie wiem co zrobię .. I tak już ładnie zawaliłam chemię ;) .. i fajnie , że nie chce nas poprawić, jak będzie się semestr kończył to będzie wielka agresja, czemu nie poprawialiśmy się zaraz po kartkówkach ... też tak macie ?
Niedługo warsztaty .. trochę się stresuję, że inni pewnie umieją duużo więcej niż ja .. powinnam ?

... ale trudno czasem panować nad uczuciami .

awhh , jak widzę te słodycze od odwiedzającej mnie rodziny to aż się nie mogę patrzeć, tyję patrząc *-*  .. Skittles ♥, Smarties ♥ , Kinder Bueno ♥, KitKat ♥, żelki ♥, Mentosy ♥, czekolady ♥, czekoladki ♥ .... no jejuniu .


no to .. lecę ogarniać lekcje i może na deskę ; >> ...

xoxo

3 komentarze:

  1. Jak tak czytam co piszesz, to zaczynam tęsknić za swoja szkołą. Może nie za historią i kartkówkami z chemii, ale za znajomymi i przerwami spędzanymi z nimi :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz ładne, duuże oczy! ♥

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)