sobota, 8 września 2012

08/09

wrócilam , wróciłam ! ♥
wróciłam z niespodziewanej wyprawy po szpitalach, mniejsza z tym co się stało ;) ! ważne, że jest lepiej, będzie już tylko lepiej ! :))
wynudziłam się, wyleżałam i wracam. wracam do moich suuper znajomych, martwiących się przyjaciół i troskliwej rodziny ♥
będę miała na pewno zwolnienie z w-fu , do szkoły już mogę praktycznie iść, ale jednak boli mnie jeszcze to i tamto :) ..
Dziękuję niesamowicie tym, którzy mnie wspierali ♥


niebo ze szpitalnego okna o 5:55 ;D



lecę kminić plecak ^.^

xoxo

4 komentarze:

  1. świetny zachód słońca ♥
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany :o życzę szybkiego powrotu do całkowitego zdrowia! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. o to nie dobrze ;/ szybkiego powrotu do pełni sił :)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)