niedziela, 2 września 2012

02/09

Już przywykłam do września .. chyba za bardzo nawet . Zawsze lubiłam jesień, dlaczego ? bo klimat . Uwielbiam patrzeć na deszcz z kubkiem gorącej herbaty przy muzyce którą lubię rysując coś w zeszycie .. no ale wiadomo co za dużo, to niezdrowo ;p ! Poza tym ma być złota jesień, nie pogardzę ! Wczoraj zdarzyło się coś ( nic poważnego, ani jakiegoś w tym stylu), przez co będę miała ciekawą jesień :P !
A jutro do alergologa , ale mi się nie chce !  może niedługo skończę z tymi szczepionkami ;)) ..

Uwierzycie, że jeszcze nie przyszedł mi plecak ? zamówiony 23.08 .... o.O wolno , a jeszcze trzeba go 'złożyć' hahaha :D . nie myślcie o dosłownym składaniu :P ! jak będę go miała 'w całości' tak jak go sobie wyobrażałam, to wam pokażę ^^ ..a póki co będę chodzić z tym, który miałam rok temu ;P .
Wpadłam dzisiaj jeszcze po kilka zeszytów ...


Z kupnem książek nie za bardzo mi się spieszy :P !


już od kilku dobrych lat zawsze wzruszam się przy tej piosence ..
Leon Zawodowiec  

miłego rozpoczęcia roku, hahahah ! 

xoxo

1 komentarz:

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)