sobota, 1 września 2012

01/09

Jestem zadowolona z tych wakacji !! :)
  • poznałam wieeeeelu ludzi ! ♥
  • spotkałam się z kilkoma starymi znajomymi ! 
  • byłam na kilku imprezach i wytańczyłam się jak nigdy ♥
  • poćwiczyłam jazdę na desce i zmobilizowałam się, żeby ćwiczyć dalej ^^ 
  • postanowienia wypełniłam w 80% !
  • było wiele szaleństw i zrobiłam rzeczy, na które kiedyś bym się nie odważyła :D 
  • w jeden tydzień byłam nad morzem i w górach ♥ ( nad morzem po raz 5, w górach -2 )
  • 'podkształciłam się' w pływaniu haha :p
  • wygadałam się na skajpaju jak nigdy ! 
  • rozmawiałam z wieloma obcokrajowcami :)
  • niektóre rzeczy przestały być jakieś odległe, stały się codziennością (przynajmniej na wakacjach)
  • mam więcej ochoty na wszystko ( hmm .. no oprócz szkoły i nauki haha ^^)
  • wyspałam się na zapas hahahahaha ♥
  • trochę BARDZO ( :D ) ścięłam włosy i bardziej o nie dbam 
  • zachorowałam na jakieś 3-4 dni hahaha :D
  • myślę, że stałam się odważniejsza i bardziej pewna siebie :)
  • no i co najważniejsze - świetnie się bawiłam ! wielkie dzięki tym, którzy się do tego przyczynili ^^ 
Awhh .. i mogłabym tak pisać i pisać .. :D
Dzisiaj 3h jeździliśmy na rowerach i nogi mnie bolą, ale powinny przestać, bo bolą już dużo mniej niż zaraz po powrocie ^^ !
No i to , co obiecałam sobie na początku wakacji - kolaż zdjęć ! :D ...


.. a teraz piosenka, która zawsze będzie mi się kojarzyć z tymi wakacjami ! :)

 

A wam jak się podobały wakacje 2012 ? ;>

September be good to me ! :D 

xoxo

5 komentarzy:

  1. O.o skąd wzięłam się na tym zdjęciu ;o hahah ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. też robię podsumowanie wakacji, ale na razie zalega w roboczych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łoł, widać naprawdę świetnie wykorzystałaś wakacje! moje były średnie, chcę aby przyszłe były lepsze :>

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tę piosenkę, też mi się kojarz z wakacji. zawsze słuchałam jej w podróży. w takim razie życzę, żeby przyszłe wakacje były tak udane jak te, a nawet lepsze! :))

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)