poniedziałek, 6 sierpnia 2012

morzo-góry :D

.. albo raczej góro-morze :D !
Jeśli chodzi o góry byłam w Białce Tatrzańskiej i polecam wam odwiedzić Termę Bania i kotelnicę ;)) . W termach jednego dnia było tak świetnie, że zrezygnowaliśmy z odwiedzenia Częstochowy na rzecz pójścia tam drugi raz ^^ . Zjeżdżalnia 14 m/s i woda 38'C ♥ !
Drugą połowę tygodnia spędziliśmy nad morzem a dokładniej 5 rok z rzędu we Władysławowie ♥, możemy się czuć już tam jak w domu ^^ !
Polecam wam zobaczyć PonyCycle, gdy widzieliśmy małe dzieci zasuwające na tym to padliśmy tam ze śmiechu ^^ .
Kończę tą notkę, bo skajpaj ♥ ! Jutro pewnie jeszcze coś napiszę ^^
zostawiam wam zdjęcia ..







panda na Krupówkach ♥


hahaha xd


ten piesek był słodki ♥ 





najlepsze zdjęcie ♥ haha xd

jutro pewnie dodam kilka zdjęć ^^

xoxo

8 komentarzy:

  1. świetne widoki :D

    pozdrawiam i zapraszam:
    http://monique-rehmus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne :D Ja byłam w Bukowinie Tatrzańskiej ( obok ) i w Białce też, ale w zimę : D Na termach też byłam i 100% lepsze w Bukowinie Tatrz. Mniej ludzi i przyjemniej było się kąpać.

    Wreszcie wróciłaś ! ♥ Obserwujemy ? Ja już to zrobiłam.
    julus-juulus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny i pomysłowy blog.Obserwuję i liczę na to samo.
    Mój blog to http://betiandbetti.blogspot.com/ Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że wakacje się udały :)
    uwielbiam Krupówki! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. też byłam w Białce Tatrzańskiej! Tam jest super! :D

    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne widoczki :)
    Ja byłam w Bukowinie Tatrzańskiej ale niestety wtedy było sporo ludzi więc nawet popływać się nie dało :/

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)