poniedziałek, 27 sierpnia 2012

27/08

Wczoraj była chyba najlepsza niedziela wakacji ! ♥ poznałam wiele osób i dobrze się bawiłam ;D . Od 12 do 15 na Free Hugs ♥, 16-17 na pizzy i 20-23 na starym mieście i pikniku rodzinnym ;D . Było genialnie *-* . Na Free Hugs wyprzytulaliśmy sporą grupę pozytywnych ludzi, a grupa (nasza 8-osobowa jak i wszyscy 'tulacze' :D ) była niesamowita ♥ haha ^^ ! Włoch z pizzerii - świetny człowiek :D , nigdy nie zapomnę tego jak nas z własnej chęci poprzebierał ^^ .
 Dzisiaj jedyny wypad - to z Asioo na godzinkę o 20, było spoczi ♥ jak zawsze z resztą ;3



sami pozytywni ludzie  ♥


nasza grupa ♥♥ (Justyna, Justyna, Asia, Ja, Karolina, Mateusz, Szymon i Mateusz) ^^ 


Pan nie chciał przytulić chłopaków, haha ^^


"Piesek liczy się podwójnie" haha ^^


miło było tak wiele razy zobaczyć uśmiech na twarzach ludzi :))



nic nas nie powstrzymało przed przytuleniem się z sympatycznymi osobami :))



Włoska pizza, mimo "włoskiego ciasta" była bardzo dobra ♥


z Włochem - najlepsze było to, że dogadać się z nim można było tylko po Włosku ^^, z chęcią wrócę tam jeszcze raz ! :D
 
.. i zakończenie Pikniku rodzinnego . Niestety, w moment gdy puszczali fajerwerki poszliśmy do parku i nie zdążyliśmy dojść by zobaczyć bliżej ;D

.. A wy jak spędziliście wczorajszy i dzisiejszy dzień ? :)

xoxo

6 komentarzy:

  1. Wy tak do ludzi chodziliście się przytulać.? ; o Hahaha cała Klaudia i Asioo ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. free hugs :D dobry pomysł!
    ja wczorajszy dzień spędziłam na wiejskim party :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Była mega pozytywnie. ;)
    Zaprszam do obserwacji komentowania. ;)
    http://inspirations-fashion-silver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym w takiej akcji uczestniczyc ale na wsi nie bardzo;DD
    obserwuje;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym taką akcję u mnie! Genialny pomysł :D
    Dawać uśmiech tak wielu ludziom :D

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)