piątek, 24 sierpnia 2012

24/08

Dzisiejszy dzień mega udany ;D ! spędziłam trochę czasu z przyjaciółmi i rodziną ;P .. trochę też poćwiczyłam tricki na desce i do ollie już niedaleko ^^ .. nareszcie się za to wzięłam !
jestem chyba trochę chora, albo to uczulenie .. mam niesamowicie czerwone oczy od rana .. nie wiem o co chodzi .. ;p mam nadzieję, że to nic ze wzrokiem ...
 Dzisiejszy dzień kompletnie na słodko, a pod koniec dnia grill ♥ .
A, zapomniałabym ! listonosz przyniósł piórnik ♥♥
Jaram się dzisiejszym dniem ♥







.. jak monster energy to monster energy :D


prześliczna Asia :))) ;*


.. i żeby nie było, że o tobie Damian zapomniałam xd !


 i mój kochany piórnik ♥, ktoś się spodziewał, że wybiorę właśnie taki ^^ ?

Chwytajcie chwile wakacji !! 

xoxo

9 komentarzy:

  1. kiedyś się uczyłam jeździć na desce, to zakończyło się to boleśnie.. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely pis!looking great girl.love your converse.so classic!

    OdpowiedzUsuń
  3. Od kiedy jeździsz na desce ?♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rok, ale jeżdżę okropnie rzadko haha ^^

      Usuń
  4. hahaha...nie zapomnę tego dnia i naszych wygłupów ! :D
    O Damianie nie da się zapomnieć ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, tu Asia. prowadziłam kiedyś bloga 'No fear. No subjecting.' ale ktoś ukradł mi konto i musiałam założyć nowego. Pamiętam, że zawsze mi doradzałaś i pomagałaś, więc jak coś to zapraszam Cię na mojego nowego bloga. Mam nadzieję, że i tym razem mi pomożesz w prowadzeniu go. Pozdrawiam :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo zdjęcia są urocze , świetnie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)