czwartek, 23 sierpnia 2012

23/08

Jutro w mojej 'miejscowości' (hahaha) odpust ;D . Na tą okazję postanowiłam dzisiaj zrobić muffinki ^^ . Poszłam na łatwiznę i zrobiłam waniliowe z kremem maślanym, haha ^^
Jak mi ktoś jeszcze powie, że niedługo szkoła to zabiję i zakopię :D ! nie mogę .. nie chcę .
.. będzie mniej czasu na wypady, mniej słońca, mniej spania, mniej szczęścia.. i rutyna .
muszę sprawdzić jak się ma moja lista z postanowieniami na wakacje - ile rzeczy udało mi się zrobić :)) ... na pewno dużo .



awh .. ja już muszę lecieć ;D .. zostawiam was z Miuoshem ♥


xoxo

4 komentarze:

  1. mniam pysznie te babeczki wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog! zapraszam do mnie! www.piekno-nastoletniego-swiata.blogspot.com
    OBS!

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)