środa, 22 sierpnia 2012

22/08

Troszkę dawno pisałam, sorki ;D ..
W sobotę nagle nabyłam gorączkę nie wiadomo skąd, haha . Na szczęście dzisiaj już jest duuużo lepiej ! Przez to w niedzielę i poniedziałek siedziałam w domu .. eh . Wczoraj jedyny wypad to na imprezę - od 22 do końca, czyli gdzieś po 2 ;p. Doszliśmy do domu po 4, ale to przez dobrą ekipę ♥ hahahaha . Wspólne machanie do kamer o 3, ME GUSTA !


Aż mi się przypomniały czasy, gdy często chorowałam i zaliczałam temperatury jak 40 ... dobrze, że teraz zdarza się to niesamowicie rzadko ;)) .

no i zdjęcie ze wczoraj ..


 A i zapomniałabym, zamówiłam piórnik ♥♥ (jak pan listonosz go przyniesie to z chęcią wam go pokażę) i "jedną część" plecaka, haha ^^
.. z kupowaniem książek niezbyt mi się spieszy ;)) .

Ok, ja muszę lecieć, bo jedziemy na basen ;D

xoxo

2 komentarze:

  1. Ja książki kupuje w pt/pn dopiero ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się muszę zabrać za te zakupy szkolne,bo też mi się jakoś nie spieszy :o :)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)