piątek, 17 sierpnia 2012

17/08

Dzisiejszy dzień mega udany ! ♥
Pomijając to że się zbieram bo odejściu van Persiego i wiadomości o odejściu Songa .. smutno trochę ..
Ważne, że dzisiejszy dzień spędziłam z ludźmi, których uwielbiam ♥ !
Najpierw z M ♥ ( orkiestra, hahaha ^^ ) a później odwalanie  z Justyną i Asioo ♥ ;> ( bita śmietana, przechodzenie przez ulicę, słit focie w budce telefonicznej : D i wiele innych xd .. )
Jutro pewnie lepsza powtórka ♥

♥ szkoda, że z Justynką nie ma :c 

- trolololo , a wczoraj płakałam że jestem brzydka i gruba xd
 !
zdjęcie ze wtorku ^^ ♥

A jeśli ciekawi was co robiłam we wtorek, środę i wczoraj .. to we wtorek miałam gości <3 ..=".." a="a" am="am" d="d" dni="dni" dwa="dwa" e="e" hahahah="hahahah" nbsp="nbsp" niestety="niestety" pozosta="pozosta" zmarnowa="zmarnowa">

A co ciekawego u was ? :) 

xoxo

5 komentarzy:

  1. Jakie to słodkie ostatnie zdjęcie :).
    Jeszcze raz wytrwałości . ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo jak słodko wyglądacie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klaudio , przesłodkie ostatnie zdjęcie ♥

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)