piątek, 27 lipca 2012

27/07

Dzisiaj parę rzeczy się nie udało, parę poszło normalnie .
.. czas otworzyć się na innych ludzi, bo całkiem o tym zapomniałam ^^ ! a uciekły mi dwie szanse, o których średnio wiedziałam i strasznie żałuję ;>, w tym jedna dzisiaj ;D . Myślę, że mogę się jeszcze powtórzyć ;) .
Otóż pakuję się teraz i wyjeżdżam, wracam za tydzien z nowymi pomysłami i mixem zdjęć ^^ !
Czy wy też zawsze tak macie, że wykładacie milion ciuchów do wzięcia i nie wiecie co ze sobą wziąć .. ? :D

w trakcie pakowania ..


Życze wam udanego tygodnia !
blogi odwiedzę po powrocie ;)


♥♥

xoxo

10 komentarzy:

  1. tak, tez tak zawsze mam :o a ogólnie, to świetny blog! :D wpadnij do mnie *: obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nienawidzę się pakować :D miłego wypoczynku :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze biorę za dużo rzeczy .. ;D
    Milej zabawy ;)


    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. O super ! Ja byłam w Bukowinie Tatrzańskiej jest ona przy Białce Tatrzańskiej :3 Miłego wypoczynku.
    Zapraszam na mojego bloga ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego wypoczynku i czekamy na zdjęcia :) + fajna nuta ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardo fajny i pomysłowy blog OBSERWUJĘ i liczę na to samo.zapraszam do mnie :) http://betiandbetti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)