środa, 25 lipca 2012

25/07

Dzisiaj byłam u fryzjera .. hahahahaha , nieprawdopodobne ;D . Pani przemiła, wrócę tam ^^ .. ale moje włosy są za krótkie ;(( ... no cóż, miałam strasznie zniszczone .
A wczoraj Kasia robiła muffinki Cookie Moster ♥, nie pomagałam jej , bo głowa mnie bolała (z tego również powodu nie byłam na imprezie ;/ ) może następnym razem zrobię tęczowy torcik ^^ ..

Tak przeciągaliśmy ten wyjazd do Chorwacji, że w tym roku nie wyjdzie na urlop rodziców ... Pojedziemy za to do Białki Tatrzańskiej, nie wrócimy do domu, tylko pojedziemy nad morze przy okazji zahaczając o jakieś większe miasto ;D .


..chcę zwrócić waszą uwagę na długość moich włosów teraz, którą widać na zdjęciu wyżej :P


♥♥♥

dobranoc ;*
xoxo

12 komentarzy:

  1. pysznie wyglądają te babeczki! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna nutka i te babeczki yumi!

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm pyszności ! a włosy szybko odrosną nie martw się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm ciasteczko <3
    sliczne zdjecia :d
    a wlosy w koncu odrosną :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale sliczne baneczki, zazdroszcze jej talentu!

    OdpowiedzUsuń
  6. niedługo tez jadę nad morze <3
    zajrzyj proszę: http://poppymiauczak.blogspot.com/p/stop-weryfikacji-obrazkowej.html

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog :d
    zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog :) Obserwuję :D
    Zapraszam do mnie http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)