piątek, 20 lipca 2012

20/07

Miałam wczoraj pisac notkę, ale długo mi zeszło trochę na spacerach z psami :D , może i dobrze ^^ ...
Przedwczoraj wzięło mnie na narysowanie siebie samej, czego chyba nigdy nie robiłam , sami oceńcie jak wyszło (ostrzegam, że nie mam talentu do rysowania, ale kiedyś przerysowywałam postacie z kreskówek, nie mylić z odbijaniem :P ) :


 dzisiaj byłam na spacerze z psem i Asioo xd haha ^^


no i łapcie wczorajszy gif ^^ 


Cały czas śpiewa mi się pod nosem "summertime sadness " Lany Del Rey ♥ kocham tą piosenkę, tak bardzo kojarzy mi się z wycieczką i przywołuje dalsze wspomnienia ♥
Planujemy z Asią nocowania, mamy tyle pomysłów, że na 1000% nie będzie nudno :D ..
Idę pospisywać te pomysły ^^ , zaraz potem simsy, które zainstalowałam ponownie bo zachciało mi się grać, haha ^^, a później pewnie skajpaj z dziewczynami ♥




xoxo

5 komentarzy:

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)