środa, 18 lipca 2012

18/07

Wczorajszy dzień jakoś zleciał .. nudno . Wiązało się z tym obejrzenie 2 odcinków Pretty Little Liars ♥ . Uwielbiam to !
Mam ochotę gdzieś wyjechać .. Gdzieś daleko . Tu jest za nudno ..
Albo chociaż żeby było ciepło !
Jejciu, o tej godzinie to ja nie mam jeszcze co pisać .. tylko narzekam, że nudno :d
Dostałam dzisiaj kartkę od Justynki ;** dziękuję, śliczna jest ♥


no i takie tam zdjęcie z wczoraj :D ...


może czas na jakieś DIY ? z chęcią :) lecę zatem ..


♥♥

xoxo

7 komentarzy:

  1. mi się dziś też nudzi :)
    będę tu wpadać częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nuda to przez ta pogodę :(
    fajne zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Pretty Little Liars ♥
    Fajna kartka ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby było ciepło, to byłoby gdzie wychodzić...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten serial!!♥
    ładne zdj:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka i ładne masz oko ;)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)