poniedziałek, 16 lipca 2012

16/07

Dzisiaj zaraz po skajpaju z Justynką ;* i bitwą na śpiwory z Kasią i Danielem wyszłam z Asioo ;* , było świetnie ^^ .. troszkę się wyszalałyśmy , chociaż .. pograłabym jeszcze w piłkę :D
Pod koniec trochę dziwnie .. wróciłam do domu i też jakoś smutno ..
no nic, zdjęcia . pozwoliłam sobie podkraść dwa od Dominiki ^^ 


ja, Dominika, Asioo ;* 


takie tam , lanie wody na Aśkę .. 


wskakiwanie w objęcia xd , moja uda wyszły co najmniej GRUBO :D


skajpaj z Justynką ;*, zimno nam było ^^

Miejmy więc nadzieję, że będzie lepiej . Humor wszystkim wróci do normy a ja będę spełniać swoje postanowienia na wakacje ;D ..

Uśmiech tego chłopaka ♥ :D

xoxo

10 komentarzy:

  1. Ja chcę już do Was.! Och skajpaj.! ♥ Oblałaś Aśkę.? W końcu się umyła..xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tęsknimy ♥ !
      Oblałam, ona tez mnie lała, ale zdecydowanie bardziej dostała ;DD

      Usuń
  2. ja też często gadam na skajpaju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pozytywnie^^ ja nie lubię jakoś rozmawiać na skajpaju :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne fotki, sorki, że dodaję tu komentarz, ale tam mi się nic nie wyświetla :< bardzo podoba mi się twój blond kolor włosów *.*
      Zapraszam ^

      Usuń
  4. trzecie zdjęcie jest świetne^^ tylko trochę nie ostre wyszło :D
    ja też nie przepadam za rozmowami przez Skype ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ua fajne zdjecia:D
    + skajpaj zawsze spoko :D

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)