środa, 4 lipca 2012

03/07

Miałam wczoraj napisać, ale pojawił się problem i to nie zależało w żadnym przypadku ode mnie . Ważne, że już wszystko wyjaśnione :) . Wczoraj więc byłyśmy z Asioo ;* na rowerkach ^^ , faajnie byłoo :D !! Szkoda, że nie zrobiłyśmy zdjęć, nie za często widzi się mnie na rowerze xd .
Dzisiaj za to wskakiwanie do basenu i woda 30'C ♥ a potem spontaniczny wypad z Asioo ^^ .
Jak do tej pory nie zmarnowałam ani chwili wakacji ;D




However reszta zdjęć będzie na kolażu pod koniec wakacji, na który oczywiście nie czekamy ;) .
No to życze wam wielu planów na jutro .... hymm .. już po północy .. dzisiaj ^^ .

Dobranoc :)

xoxo

3 komentarze:

  1. Ta, rower spoko, ale ja też nie za często xd
    Jedyne jego zainteresowania to jedzenie i spanie.. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia. Biedroneczka:>

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym się pokąpała w basenie:D Ach... woda 30 stopni<3
    Świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)