niedziela, 1 lipca 2012

01/07

.. Hiszpania wygrała (jakby ktoś nie wiedział ..) ^.^ ! Nie kibicowałam im jakoś specjalnie, ale wiedziałam, że mają wielkie szanse na finał :) . Poza tym nie lubię oglądać Włochów, Balotelli jest na mojej czarnej liście od kilku miesięcy, Fabregasa uwielbiam ♥ , a kilku piłkarzy naprawde zasługuje na szacunek ;D .Więc cieszę się razem z nimi :] .
Dzisiaj byłam z rodzicami i siostrą w Nałęczowie . Warto pojechać, fajne miejsce ;] .
Potem trochę u rodzinki w Lublinie i zleciała niedziela ^^ .
Podobało mi się wczorajsze skakanie do basenu ♥ .
Trzymajcie dzisiejsze zdjęcia ... :)



trzeszcząca huśtawka ♥
 

Lemoniada w pijalni E.Wedla ♥


kochana Julka ♥

No to kombinujemy z planami na jutro i myślimy nad imprezą .. ;D 


xoxo

10 komentarzy:

  1. ja tek trochę liczyłam na włochów ^^ no ale cóżż.. wygrali lepsi a Włosi i tak pokazali swoje dochodząc aż do finału.
    świetne foty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny dzieeń,ja też wiedziaam ze Hiszpanie wygrają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hiszpanie są Najlepsi! ;D
    A Fabregasa też uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jakoś zraziłam się do Balloteli :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O w Lublinie? :P 60 km od mojego miasta ;d Dziękuję! ;* obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka Juleczka ;D.

    Szukasz Grafiki na bloga ? A może reklamy ?
    Przypomnę że blog dopiero zaczyna .


    grafikaoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Hiszpanów :)
    O Ballotelim ostatnio się naczytałam i sądząc po jego zachowaniu na boisku raczej była to prawda -> nie przepadam za nim

    OdpowiedzUsuń
  8. Balotelli- nienawidzę tego człowieka:)
    kibicowałam bardzo Hiszpanii i wygrała ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. lemoniada wygląda świetnie! :)

    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)