czwartek, 28 czerwca 2012

28/06

Rok szkolny się nam kończy ! ^^
Nawet nie wiem kiedy to zleciało ..
Były na pewno lepsze i gorsze momenty . Super wychowawca, fajna klasa ..
Przekonałam się jednak jak ludzie oddają się "modzie". Nie lubię kogoś, bo nie lubi go "większość szkoły " i będę go obgadywać, żeby mnie też nie gnębili . Przykre, ale czy tak nie jest ? Miło, że istnieją chociaż i ludzie mądrzy :) ..
Super, że jest coraz więcej osób z którymi się bardzo dobrze dogaduję. Nauczyłam się doceniać każdą miłą rozmowę .. ;)


takie tam ;D ....


xoxo

6 komentarzy:

  1. a no prawda. Głupia moda nie lubic kogoś bo większosc osób go nie lubi. No ale cóż taki to juz mamy świat ;/

    http://extranjera-amor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście szybko ten rok minął ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pragnęłabym ujrzeć dłuższą Twoja wypowiedź, bo czytałam te kilka słów i nagle sie skończyły, a były tak lirycznie i szczerze napisane, ze pragnęłam jeszcze!

    (mój mały SPAM: Zapraszam do siebie na konkurs, do wygrania kopertówka, bluzeczka, bolerko! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą. Taka jest prawda, najgorzej jest kiedy się jest tą osobą. Coś o tym wiem. Rok szkolny rzeczywiście szybko minął :))

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)