piątek, 22 czerwca 2012

22/06

W ciągu tych dwóch dni w szkole nie mogło być mi za gorąco , ponieważ miałam wody pod dostatkiem . To nic, że na bluzce ;D ...
Dzisiaj było fajnie - 9 osób w klasie ^^ . Mi osobiście nie chciało się iść, ale skoro mam spędzić czas z dziewczynami , to hymm .. czemu nie :* . Najlepsze było sprzątanie po tym jak pomalowaliśmy całą tablicę i rzucaliśmy kredą, oczywiście malowanie i tak było lepsze xd - i to wszystko jedynie na jednej lekcji xD ... Moja klasa jest niesamowita xd . Już tylko tydzień do wakacji !..  będę za nią tęsknić :)


Szczęsny ♥ ;] (nie mylić mnie z "fanką od rozpoczęcia euro ;) )

 

Jak wasze średnie ? ;D
xoxo

14 komentarzy:

  1. Moja ręka.! ♥ haha.^^
    Też będę tęskinić za naszą klasą.! Chociaż jeszcze 2 lata. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na jakiej lekcji malowaliście tablice? ; >

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz mniej osób w klasie. Średnia 4.8

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha mokra bluzka?;D
    Świetne zdjęcie;D
    U mnie też już luzik w szkole^^

    OdpowiedzUsuń
  5. no fajnie :) fajkna bluzka,u nas w klasie teez bardzo mało osób :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz :) Ładne zdjęcie. W szkole luz w domu też, można powiedziec że już są wakacje :) Ze średnią u mnie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. od dwóch lat :P , Arsenal kocham jeszcze bardziej ♥

      Usuń
  8. dziękuję :*
    oddawaj bluzkę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta piosenka! :p

    http://zuki-berlin.blogspot.com/
    zapraszam na konkurs ! Bardzo by było mi miło jakbyś wzięła udział :)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)