niedziela, 17 czerwca 2012

17/06

Właśnie wróciłam z lodów, już czuję w sobie te kalorie xd . Pogoda nareszcie działa na + do mojego humoru, 30st. w cieniu ! Hell yeah . Jednak jeśli będzie tak jutro to umrę w tej szkole ;D .
Wstałam dzisiaj o 13, chyba odsypiam jeszcze wycieczkę xd .. a poza tym w domu był tylko tato i nie obudził mnie nikt ;) . Przynajmniej jestem wyspana :p .
Zaraz trzeba się brać za lekcje i meczyk trochę ;> .
A wczorajsze nocne smsy sweet♥, ale oczy już same się zamykały ^^ .
Ja tak nie chcę jutro do szkoły ...


Takie tam zdjęcie z nudów ^^ [ pokój siostry, tam światło jest najlepsze ♥ ]


 Miłego poniedziałku :)
xoxo

[ Szykuje się nowy nagłówek :) ]

4 komentarze:

  1. zapraszam na mojego nowego bloga - diarieees.blogspot.com
    tego już opuszczam :c


    ładną masz bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nikt nie chce :) ja na całe szczęście mam jutro tylko jedną lekcję ,a potem takie sportowe rywalizacje między klasowe na kt. nie muszę zostawac :)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)