sobota, 16 czerwca 2012

13-15/06 wycieczkowo .

Środa -piątek była wycieczka . W środę -Sandomierz, gdzie zobaczyliśmy sporo kamer, a pogoda była BARDZO zmienna :D . Mieliśmy sporo czasu dla siebie, mogliśmy pogadać i się trochę ponudzić w tak ładnym mieście ^^ . Potem kopalnia - było świetnie, nie spodziewałam się tych "animacji",  bardzo mi się podobało ;) .
Na drugi dzień Kraków - piękne miasto, na 100% tam wrócę :) ! zobaczyliśmy też autokar piłkarzy, dokładniej Holendrów ♥♥ i prawie minęliśmy się z autokarem anglików ♥ . Jednak pogoda zdecydowanie nam nie dopisała .
W piątek- Ojców, pieskowa skała -łał .
 Ogólnie wycieczka się udała, fajne towarzystwo i ogólnie ok ;D . Co najważniejsze w autokarze i na noclegach było najlepiej xd !
teraz tylko wspominać ^^ ...












 Oj, a ile mi przybyło zdjęć śpiących ludzi xd .. ale oczywiście nie będę dodawać bo niebardzo by im się to podobało ;D !

A tu piosenka, którą spiewałyśmy z Justynką ;* w autokarze i do tej pory mi się nuci ;) ♥

 

Dzisiaj zdecydowanie mam dobry dzień ^^ , idę się ogarnąć i może pomogę w rozkładaniu basenu ;D ..
Pozdrawiam tych, co byli na tej wycieczce :]]

xoxo

7 komentarzy:

  1. ooj, widzę, że wycieczka bardziej niż udana :) świetne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz fajne converse z flagą <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajną masz koszulkę z Supermenem :3
    Zajebista!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia

    http://extranjera-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie świetne koszulki superman'a i batmana <3

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)