poniedziałek, 11 czerwca 2012

11/06

Dzisiaj ok, dobre były teksty na spotkaniu przed wycieczką :D ..
Jakoś tak po tym długim weekendzie [♥] się dziwnie zrobiło, ale raczej tylko z jedną taką tam sprawą, która się może kiedyś tam wyjaśni ;)
Nie będę pisać w dniach środa-piątek, bo wycieczka . Jedziemy do Sandomierza i Krakowa .. jestem ciekawa jak będzie, ale wybitnie nie chce mi się jechać . No ale przynajmniej spędzę czas z osobami, które lubię :* :) .
.. A no i oczywiście zdjęcia zdjęcia zdjęcia ♥ !
Nie zapomnę tego jak się dzisiaj przestraszyłam burzy w nocy ^^ . Zerwałam się na nogi jak nigdy, nawet rano xd ..
 lecę się pouczyć trochę z chemii bo polegnę tak jak dzisiaj z geografii ;) 


takie tam truskawki ^.^


jejciu, pamiętam jak byłam młodsza to cały czas to leciało na vivie :D .. młody Pezecik ♥ xd

xoxo

1 komentarz:

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)