sobota, 9 czerwca 2012

09/06

Wczoraj miałam pisać, ale wkurzyłam się trochę z powodu meczu .. brzydko było, że tak powiem ^^ .
Poza tym jestem dumna, ponieważ Tytoń pochodzi z mojego miasta :D .
Dzisiaj była świetna pogoda ♥, o dwunastej jakimś cudem, chociaż mi się nie chciało znalazłam się na starówce . Był Flashmob, polegający na tym, że na czas hejnału wszyscy się zatrzymują . Było sporo osób, ale chyba mało osób zauważyło, że wszyscy się zatrzymali ;D
Później siedzenie i chodzenie po parku, było ok ;] . Do tego pisanie smsów z wyzywaniem drużyn i piłkarzy, których nie lubimy xd ..


Teraz trzeba brać się za ćwiczenie i referaty .. jeszcze uczenie się -.- ... a potem mecz Holandia ♥ - Dania


♥♥

xoxo

7 komentarzy:

  1. Ja po meczu też nie byłam zadowolona... Ciekawe jak im pójdzie z Rosją :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tytoń bohater :D Teraz Euro zawładnęło wszystkimi chyba, do dzisiaj mam kaca, chociaż nic nie piłam ;) Świetne zdjęcie! Zaczynam u Ciebie obserwować, a w wolnej chwili zapraszam do mnie na http://mood-book.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mecz był dobry! szczególnie piękna 1 połowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz mega blog. ;3
    Odwiedź też mojego gdy będziesz miała czas,
    ja dopiero zaczynam, więc gdy spodoba Ci się mój
    blog dodaj mnie do obserwowanych i napisz w komentarzu
    a ja sie odwdzięczę ;3
    Jeśli nie lubisz takich komentarzy usuń go po prostu.
    Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde jak tu dawno nie byłam : D no dzięki za komplement!

    ja wyczekuje teraz meczu Polska-Rosja, oj będzie się działo!

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)