piątek, 8 czerwca 2012

08/06

Dzisiaj pojechałam składać wniosek na paszport i przy okazji wstąpiłam do sh, kupiłam kilka rzeczy ;D. zdecydowanie miałam dzisiaj szczęście w szukaniu ^^


bluzka w kropki z elementami koronki - niby za dużo trochę na jednej bluzce, ale fajnie to wygląda ^^ 
chustka kolorem podchodzącym pod miętę - ostatnio coraz częściej oglądam się za chustkami, nawet nie wiem czemu  :]
marynarka !! - stan po prostu IDEALNY, do tego lepiej uszyta i ma lepszy materiał od tych w sklepach ♥
spodnie przed kostkę - kolor kolor kolor ♥
kapelusz - miałam wątpliwości co do niego, ale bardzo ładnie się prezentuje ^^ 
bluzka w kwiatki i elementami pod koronkę i ślicznie wyglądającym zamkiem ♥- również wydaje się, że za dużo na jednej bluzce, ale wygląda ok :) 

Wszystkie rzeczy lepiej wyglądają jak się je włoży xd . 
  

Dzisiaj może pomyślę co muszę kupić na wycieczkę i trochę może posprzątam i poleniuchuję :D 

.. A i oczywiście meczyk ^^, oglądacie ?


 

xoxo

4 komentarze:

  1. Great finds dear. Can't wait to see you wearing them! ヅ


    P.S. Please stop by our blog soon to check out our newest post and we'd love it more if we can follow each other. ت

    http://fashionmoto.blogspot.com

    Also, please click on the REWARDS button on the left side of our blog for you to earn points and avail the gift certificates from the merchant of your choice.

    Please

    Thanks! ヅ

    OdpowiedzUsuń
  2. ciuszki nawet spoko :)
    lubię tę piosenkę.. a meczyk oglądałam ;D teraz w nocy nawet powtórki lecą
    dzięki za odwiedziny u mnie, pzdr. ;)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)