wtorek, 5 czerwca 2012

05/06


Dzisiaj zostałam w domu, czuję się średnio , psychicznie również . Ale Pretty Little Liars poprawią mi humor ^^ . Tak mi się nudziło, że zrobiłam gofry ;D . yummy *.*
Trzeba będzie wziąć się za lekcje, ale nawet nie wiem co jest zadane .. Pewnie nikomu się nie będzie chciało podać ..
Kij z tym .
Średnia w gorszym, lecz jeszcze nie najgorszym możliwym przypadku wyjdzie 4.5 , jest dobrze, nie chce mi się poprawiać ._.
i NADAL NIE BYŁAM NA POCZCIE .
..
kilkajcie na banner sklepu iloko.pl, są tam na prawdę super dodatki i warto przejrzeć stronę, być może zdecydować się również na kupienie czegoś :)


xoxo

5 komentarzy:

  1. Pretty Little Liars ;D
    Uwielbiam to.

    OdpowiedzUsuń
  2. Your blog is amazing! So inspiring.
    I hope you visit me and we can follow each other if you like. I'd be so glad.

    http://modacontagiante.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaaaaaaał, ale genialne gofry!

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)