piątek, 1 czerwca 2012

01/06

Na początek wszystkiego najlepszego dla wszystkich z okazji dnia dziecka, w końcu wszyscy jesteśmy dziećmi :) . Dzisiaj było fajnie, a najlepiej z Asią w mieście ;* . Gardło mnie boli i pada deszcz - to minusy dzisiejszego dnia ;) . I nareszcie załatwiłam zdjęcia do paszportu, teraz tylko złożyć do zrobienia i pójść na pocztę, żeby wysłać list i pocztówki, bo zwlekam z tym jak nie wiadomo co .
Nie zapomnę tego jak zorientowałyśmy się, że wsiadłyśmy do złego autobusu dopiero po skasowaniu biletów xd . Albo jak usłyszałam "-Ten typ mówi, że jesteś ładna. " od jakiegoś chłopaka, hahahah xd ... pewnie :d !
.. jedzenie ciasteczek szczęścia i te wygłupy ♥ ^^
Przy okazji wpadłyśmy do galerii ;D ..


marynarka/ kosmetyczka/ okulary/ ciasteczko szczęścia/ bransoletka

Kosmetyczka raczej będzie traktowana u mnie jako kopertówka :]


 wczoraj zostałam mile zaskoczona przez moich rodziców arbuzem ! dawno go jadłam, a przecież ja tak bardzo go kocham ♥ ^^


Jak tam dzień dziecka ? coś dostaliście ?^^ ja jak na razie nic, ale nie oczekuję tego :p ..

xoxo

3 komentarze:

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)