sobota, 5 maja 2012

listy

Pewnie większość z was lubi dostawać listy lub pocztówki . W każdym razie i ja zaliczam się do takich osób . Bardzo fajnym uczuciem jest wysyłanie do kogoś listu w oczekiwaniu, że szybko dostaniemy odpowiedź :) . Dlatego właśnie szukam jednej ochotniczki [ wychodzę z założenia, że większość osób czytających bloga to płeć żeńska ;) ] do dłuższej "wymiany listów" .
Jeśli ktoś z was jest chętny, piszcie na mój adres e-mail : malpuq@o2.pl , wymienimy się adresami . W temacie piszcie "listy" :) .



chmurki z czwartku :)

Przed chwilą oglądałam mecz i patrzyłam moje opowiadanie sprzed roku i naszła mnie ochota na pisanie nowego opowiadania .. ale raczej tylko prywatnie, dla siebie :]


xoxo

3 komentarze:

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)